marți, 29 iunie 2010

4.V-ati pus cu cine nu...(a...este atat de supeb)...trebuia

Eram atat de furioasa...incat imi venea sa ii iau pe toti la bataie.

Can am intrat pe usa cantinei..toti se uitau curiosi..probabil aflasera noile vesti.

M-am indreptat spre cele 3 pitipoance...care stateau la masa cu 3 baieti si inca 2 fete.

Nu m-am uitat cu atentie la ei..eram prea nervoasa ca sa ii mai studiez.

-Auzi?Cine te crezi tu sa umbli prin lucrurile personale ale prietenei mele?Si sa i le si distrugi?

-Buna!Tanya!Incantata de cunostinta!

-Hey!Sunt Bella!Nici eu!

Toti au inceput sa rada.

-Bine...vad ca nu intelegi cum sta treaba pe aici!Eu sunt regina acestei scoli..Eu impreuna cu ea...si a aratat spre...o fata care venea cu un baiat de mana...surpriza era chiar Mary!S-a asezat langa acea Tanya.

-Ha ha ha..am inceput sa rad in hohote...!Tarfa asta?Asta e regina scolii?

Mary incepuse sa planga..iar Jacob o consola.

-Hei...nu te mai lega de Mary!a spus o blonda superba..da nu am mai stat sa ma uit la ea.

-In fine!Nu iti permit sa te mai atingi de prietena mea vreodata!S-a inteles?Tarfa jerpelita!

-Nu iti permit sa vorbesti asa cu mine!Cine te crezi?Fata multimilionarului Phil Wesley?si am inceput sa rad impreuna cu Angela!

-Da..!:))...chiar sunt!

-Si ai vrea sa te cred?

-Nu ma intereseaza ce crezi tu!Eu ti-am zis si sper sa fie clar!V-ati pus cu cine nu....si m-am uitat pentru a putea analiza celelalte fetze de la masa...pana cand  am zarit 2 ochi magici...verzi..in care simteam ca plutesc...dar..atunci mi-am dat seama ca tacusem..TREBUIA....am tipat putin mai tare.

Baiatul a inceput sa chicoteasca cand m-a vazut ca ma holbam la propriu la el.

-Deci...!A inceput din nou curva...sa inteleg ca esti fiica celui mai bogat om din lume Phil Wesley!

-Si faimosul  modelul Dark Queen!S-a auzit undeva prin spate.

La replica asta tarfi:))...a ramas cu gura cascata.

-Si daca nu vreau sa o las in pace?Are fata de proasta...deci..atrage..a spus tarfi aratand spre Angela.

-Tarfi..eu sper ca am fost destul de clara!Aia care are fata de proasta esti tu!

-Bravo fato...!s-au auzit 2 voci de la masa aia...se pare ca a vorbit spiridusul cu par ciufulit si baiatul urs.

-Imi place fata asta!S-a auzit si blonda...care m-a eclipsat la propriu.

-Auzi!Oi fi tu mare fata de milionar..dar nu iti permit sa vorbesti asa cu iubita mea!

De ce cand amauzit ca e iubita lui am vrut saplang?Oricum nu o sa fac asta!

-Pai..a..

-Edward!

-Edward...imi pare sincer rau pentru tine...ca ai o tarfi in loc de iubita....dar nu o sa ii permit sa ii vorbeasca asa prietenei mele!Eu fac orice pentru familie si prieteni!Cand am spus asta m-am uitat la Mary si Jake..

Deja se simteau prost.Ma bucura faptul asta..da merita muuult mai mult de atat.

-Te inteleg si nu o sa se mai repete..!A spus acel zeu...Bellaaaa..ce e cu tine?

-Ma bucur..si sincere pareri de rau in legatura cu pana...

-Cu ce?

Toti ceilalti au inceput sa rada...

Se pare ca ei s-au prins.

-Pai..cum sa iti explic..parasutele sunt usoare...

-Atunci cred ca s-a prins pentru ca i s-a luminat fata...dar apoi a devenit iar posomorat.

Dupa...mi-am luat talpasita.

-Tarfa dracu!Cum isi permite o asemenea moarta sa vina sa imi zica mie pana?

Am lasat-o in pace..dar apoi a zis ceva care m-a deranjat..si m-am intors si am luat-o de par...si cu foarfeca pe care o aveamin ghiozdan am tunso.

-Niciodata sanu ii mai zice Angelei aragaz!

Toata cantina radea..pana si Mary.

-Ce parapanta?Vrei si tu?am intrebat-o.

Aceasta a lasat capul in jos.

-Imi place de tine ca ai invatat-ominte pe Tanya..dar cu Mary ai grija..ea e cea mai buna persoana pe care am cunoscut-o.!Asa ca daca te iei de ea..te iei de noi.

A observat ca ma gandeam la cum sa ii zic...cum sa o botez si pe ea..si a spus repede..

"Alice Cullen".

-Uite Alice...nu verau sa va jignesc...dar..nu va mai bagati in treburi personale!

Si cu asta am plecat.

Ang nu mai era asa suparata...ba chiar radia..

-Ma bucur ca te simti mai bine!

-Mersi Bell!te iubesc!

-Si eo scumpo si eu..

In sfarsit s-au terminat si orele..a fost o zi superbaa..pot spune..

M-am indreptat spre casa impreuna cu Ang....sora mea de cruce...stiu ca e oprostie..dar noi chiar am facut chestia aia cu taiatul in forma de cruce si apoi amestecarea sangelui.

M-am trantit in pat..nicimacar nu m-am obosit sa mai mananc..am facut o baie cu apa calda...imi dezamortea tot corpul..am stat la taclale cu Ang..si apoi am adormit cu gandul la Edward..

De ce oare?Incepeam sa ma tem...

Asa s-a intamplat si cu Jacob..dar nu o sa mai fac din  nou prostia de a ma mai indragosti vreodata.

Dimineata m-am trezit la 6 jumatate..era tarziu...cum stateam departe de scoala...eu stateam la capatul orasului..iar scoala era la celalalt capat...la 7 ..7 si un sfert trebuia sa plecam.

M-am dus sa fac un dus..apoi m-am imbracat cu o pereche de blugi negrii foarte mulati....o bluzita mai lunga verde...niste tenesi verzi...si o geanta mare la fel de verde as putea spune...parul l-am lasat asa cret(aveam parul cret)si desfacut....de machiat...m-am dat cu putin dermatograf...luciu de buze transparent si eram gata.

Se facuse deja 7 si 10.

Am coborat jos...unde am vazut-o pe Angela  cu parintii mei razand.

Cand m-au vazut mama si cu tata au inceput sa rada si mai tare.Probabil Angela le-a povestit patania mea de ieri.Chiar nu imi parea rau..ma bucuram.Am luat-o pe Ang..i-am pupat pe mama si pe tata si am fugit afara.

Pot sa jur ca am auzit ceva de genu:

-Coafeza o face mama!si am inceput sa rad....

Tipic mama.

Am ajuns la scoala...cu 5minute inainte sa se sune...si au venit spre mine insotitoarele penei.

M-amuitat prin curtea scolii..si l-am vazut...Era Edward in persoana..iar curva de Tanya era toata peste el...

Simteam ca robinetul vrea sa curga (imi venea sa plang)...dar am inchis ochii..pentru a imi reveni..nu o sa plang petru toate parapantele.

-Buna surioara..!se adresa catre mine...una din "insotitoare"

Deci clar si asta va fi o zi cu patanii...!

4 comentarii:

  1. off..surioara?
    asta nu poate fi decat maryX(
    ce amuzanta a fost faza cu tanya=))
    ma mir ca edward mnai sta cu ea dupa ce a tuns-o=))
    ce a facut cu paru ei tanya?=))
    si-a pus peruca?=)))
    si mary merita asta cu varf si indesat
    alice si restul nu stiu ce i-au facut jacob si mary bellei:-w

    RăspundețiȘtergere
  2. Scriitoare o face mama!zise cos lu andra....
    si alex care zicea k eu is mai tare k J K Rowling.....pfff....crek nu ti-a citit inca ficul!!!
    nextuuuuu!!!!:X:XX:X:X:

    RăspundețiȘtergere
  3. Cos ah??Pisicutza in calduri ah?:))Scuze ca ii fac publicitate,dar merita:))..dak vedee ma cam decapiteaza>:)
    Asa..trecand la capitol:D
    Este uimitor!:XExtrem de amuzant!!!:))Bravooo!!:X
    Tu nu vezi cum scrii??Chiar meritaa sa continui!!!:X:X:X:X:X:X
    Minunaaat!:Xtrec la urm.cap:X
    Kisses,Spider-monkey!!:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Alex,tu,la mine pe blog,repede.Ai primit cv:D.E surprizaa:)).Sper sa-ti placa..si ma bucur ca vei continua ficul:X.Kiss:*
    http://hiiix.wordpress.com/home/

    RăspundețiȘtergere