marți, 29 iunie 2010

3.Reintalnirea

-Buna ziua domnisoara!Nu stiti ca nu se intarzie la ora mea?

-Hmmm...chiar nu ma intereseaza asa de tare!ceilalti au ramas uimiti de ce am putut sa zic...din cate am auzit asta e cea mai severa profesoara..si daca ai enervat-o o data nu te mai iarta in veci...dar mie chiar nu imi pasa.

-Nerespectuas-o!Cum te numesti?

Profa deja fierbea de draci...ha inca nu stie cine sunt...

-Chiar vreti sa stiti?Adica sigur ca vreti sa stiti!

Nu am spus nimic...am lasat-o sa mai fiarba putin..

-Nesimtit-o!spune odata cum te numesti!

M-am uitat prin clasa si acolo l-am vazut pe Jacob si pe Mary la fel de neschimbati...numai cand ma uitam la ei simteam cum furia si ura mea pentru ei creste..

M-am intors spre profesoara...

-Isabella!Isabella Swan!

Cand am rostit numele s-a uitat la mine si a lesinat.

Ha..un inceput destul de bun.Mi-am indreptat privirea catre cei 2 tradatori..se uitau la mine ca la un extraterestru...ba din contraMary l-a luat si pe Jacob de mana...apoi s-au ridicat si au mers spre profesoara..

-Asa iti trebuie...Renee!scumpa mea.. 

M-am asezat la catedra pana  asteptam sa vina Charlie...

-Buna ziua copii!Ce s-a intamplat?Domnisoara Stanley mi-a spus ca este urgent!dar cand si-a vazut iubita sotie pe jos...Charlie a inceput sa tipe ca un descreierat.

-Cine a facut asta?Sa se ridice in picioare imediat!

M-am ridicat de pe scaun si am spus sarcastic:

-Eu....serif Swan!

Cand a auzit a ramas masca..

-Si tu cine esti mai exact?

Cand am auzit m-a bufnit rasul...

-Mai bine mergem in birou la director!

Le-am facut cu mana noilor mei colegi care seuitau la mine mai rau ca la extraterestrii si am plecat in urma lui Charlie.

Cand am ajuns m-am uitat prin birou si am vazut multe poze cu ei trei..dar niciuna cu mine.Simteam cum lacrimile vroiau sa iasa afara..dar nu le-am dat voie...

-Deci..inca o data reiau intrebarea...cine esti si de unde sti ca am fost serif?

-Hmm..ciudat..nimeni nu isi mai aminteste cine sunt!Exact cand am terminat propozitia..au intrat pe usa cei 2 tradatori.

S-au dus alaturi de Charklie si de Renee care isi revenise dar nu scotea nici un cuvant.

-Deci..?

Super...eram singura in timp ce ei erau toti..imi era frica..dar nu am sa ma dau batuta..

-Isabella Swan...draga Charlie!

-Dar...cum...adica...serios?

-Serios!

Voia sa mai zica ceva..dar s-a auzit usa..si pe ea a intra mami si tati!

Cei adevarati..pentru mine..ei sunt parintii mei adevarati!
Nu ii mai vazusem de 3 luni..erau plaecati in China cu niste afaceri.Deodata m-am simtit mult mai bine stiind ca nu mai sunt singura.

-Mamiiiii!Tatiii!am strigat in timp ce i-am luat in brate si iam pupat pe toata fata.Mi-a fost dor de voi!

-Si noua scumpa noastra!au spus amandoi in cor..si am inceput sa radem toti 3..erau hazlii fazele in care mama si tata se sincronizau.

-Dar..incepu mama...nici nu ai ajuns bine aici si esti deja in biroul directorului?Este o premiere..niciodata nu ai ajuns atat de devreme..Ce ai mai facut de data asta?
Mama si tata nu stiam ca partenerul lu' tata era fostul meu tata..credea ca este doar o coincidenta de nume.

Eu eram intre mama si tata si ii tineam pe amandoi de mana cand mi-am dat seama ca Charlie si Renee se uita cu tristete la noi.

Ha...si asta edoar inceputul!...inceputul razbunarii mele..vor plati pentru tot ce mi-au facut..Charlie va plati pentru fiecare palma primita de la el..pentru fiecare pumn..pentru fiecare picatura de sange pierduta din cauza lui...Renee va plati pentru felul in care m-a tratat...iar Ei..ei vor plati pentru fiecare lacrima adusa...am jurat.

-Poi..se pare ca...au ramas uimiti la schimbarea mea!

Tata s-a uitat o clipa lamine...realizand apoi cine erau acestia.S-a repezit asupra lui Charlie..dar eu l-am oprit.

-Tata...nu merita...lasa-i!

-Dar ei te-au maltratat in ultimul hal!Merita asta si multmai mult!

-Te rog tati!..Fao pentru mine daca nu pentru ei.

Tata s-a resemnat.

-Eu sunt Phil Wesley!detinatorul..dar nu a mai apucat sa zica nimic pentru ca Charlie i-a luat-o inainte.

-Stim cine esti...si imi pare bine de cunostinta!si a intins mana pentru un salut formal cu tata..dar a ramas cu ea in aer..nu are decat sa astepte mult si bine.

Dupa o luuunga discutie...ne-au trimis pe mine si pe Ei...in pauza..pentru a discuta despre afaceri.

Afara m-am intalnit cu Angela care plangea de zor.

M-am dus fuga la ea.

-Ang!Ce ai patit?

...pauza..

-Ang!..Te rog spune-mi ce ai patit!

-Nimic Bella!Nimic..

-Ang..te cunosc de atatia ani..tu nu plangi din nimic..!Spune-mi imediat ce ai patit!

-Dar...

-Nici un dar Ang...Spune-mi!

-Paai..Vezi fetele alea de acolo?

Mi-a aratat cu degetul spre 3 fete care radeau cu gura pana la urechi...s-au uitat la mine si au luat-o spre cantina..

-Ce s-a intamplat cu eleAng?

-Mi-au luat jurnalul si l-au citit in fata intregii clase..pentru ca profesorul nu venise..si apoi ca distractie..Ang a scos niste suspine...mi-au luat ochelarii si mi i-au spart.Abia acum observasem ochelarii sparti din mana Angelei.

Gata..acesti pusti rasfatati..vor afla cine este Bella Swan.

-Bellaaaaaa!

-Da Ang!Ce este?

-Te-am strigat de 3ori pana acum!Promite-mi ca nu vei face nimic!

-Ba nu iti mai promit nimic Ang..ti s-a mai intamplat...si eu am stat ca proasta din cauza ca tu m-ai rugt!Dar de data asta o sa fie altfel!O sa afle cine e Bella Swan!si m-am indreptat spre cantina cu Ang in spatele meu.

3 comentarii:

  1. >:)
    asa bella:)))
    pacat ca l-a oprit pe phil:|
    merita o bataie sora cu moartea charlie:-L
    nici macar nu au recunoscut-o:-w

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiu cum sa descriu furia mea cand am citit ca i-au spart ochelarii!!!!X(X(
    super tare:X:X:X:X:XX:

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa!Bella are dreptate!Comportamentul acelor descreierate,infumurate si rasfatate este josnic si merita sa plateasca pentru ce i-au facut Angelei ;)
    frumos capitolul:x:X
    trec la 4:Xvreau sa vad cum se desfasoara razbunare Bellei>:)

    RăspundețiȘtergere