luni, 28 iunie 2010

1.O viata chinuita

Cum ar fi viata numai cu lucruri bune?

Ma numesc Issabella Swan.Am 17 ani si provin dintrun oras numit Phoneix.

Sunt o fata banala...cu parul lung si cret ochii caprui  si fata palida...

Acum doi ani aveam o viata fericita...un preieten care  dupa spusele lui ma iubea...si o familie care  avea mereu grija de mine..pana intro zi cand jake a  venit la mine:

flashback:

-Buna iubire!

-Buna jake!lasa-ma jos

-Ok..daca tu zici...a..pui am venit sa te rog ceva!am mare nevoie de  o masina si sti ca a mea este la reparatii..ai putea sa mi-o imprumuti pe a ta?am ceva  urgent de facut la scoala!te roog

-Dar eu cu ce ma mai duc la scoala Jake?

-Pai ai putea  sa te duci cu Angela!Te rog!

-Bine Jake!

I-am dat cheile ma sarutat si apoi a plecat.

Am sunat-o p Angela cea mai buna prietena  a mea.

-Hei Ang!as putea sa merg cu tine la scoala azi?

-Sigur Bella!trec peste 10minute pe la tine!

-Ok pa!

Dupa ce am ajuns la scoala m-am indreptat catre  ora pentru ca era tarziu.Nu am fost deloc atenta la ora pentru ca Jake  nu venise si nu era obiceiul lui sa chiuleasca fara sa ma anunte.

Cand s-a sunat de iesire am ajuns prima in curtea scolii.Am cautat cu privirea masina mea pana am dat de ea.Am fugit spre ea dar cand am ajuns simteam ca ma sufoc.El si cu   sora mea...singura mea sora...erau in masina complet dezbracati .Am luato la fuga spre angela...

-Iubire!ce ai patit?Bella?...

-Nimic Ang...!Nu puteam sa ii spun...pur si simplu cuvintele nu imi ieseau pe gura.aveam nevoie de o explicatie..sigur trebuia sa se fi intamplat ceva...nu era posibil

Probabil jacob ma vazuse asa pentru ca a dat fuga la mine  cu Mary in urma lui.

-Ce s-a intamplat Bella?

-Asta sa imi spui tu mie..pentru asta ti-a trebuit masina mea?

Jake a luat-o de mana pe Mary...si s-au suit pe una din mesele de la cantina .

-Bella!trebuia sa iti spun asta demult!nu te mai iubesc!o iubesc pe Mary!

Apoi...amandoi zambind sau sarutat.

end flashback

De atunci parintii mei nu au mai fost ei...iau luat apararea surorii mele...si s-au mutat in forks impreuna cu Jacob.

Charlie adica tata ma dat la orfelinat iar el a ajuns unul din cei mai bogati oameni din lume.

Renee mama mea..fosta mea mama nici nu sa obosit sa ma asculte ba din contra la lasat pe Charlie sa ma omoare cu bataia.

Nu mai stiu  nimic de ei de 2 ani de zile.Acum am alti parinti...care ma iubesc si eu ii iubesc   mai mult decat i-am iubit vreodata pe  Charlie si pe Renee.Si nu ii iubesc pt ca si ei fac parte din lumea succesului...pentru ca Phil noul meu tata este cel mai bogat om din lume..iar Anne noua mea mama un faimos designer...ci ii iubesc pt ceea ce sunt.Ei m-au adoptat acum un an si jumatate si au avut grija de mine de atnci.Angela inca este prietena mea cea mai buna si a hotarat sa se mute impreuna cu mine si cu familia mea in Forcks pentru ca tata are niste afaceri acolo pentru ceva timp.

Da..o sa ii revad din nou...dar nu o sa mai fie ca data trecuta..m-am schimbat si singura care stie cine sunt eu cu adevarat este Angela.

10 comentarii:

  1. Suuuuper!!Mi-au dat lacrimile!:((
    Dak jacob era real.....mama lui!!!X(
    Cand am zis eu k surorile mai mici (mary e mai mik ,nu?)nu au ganduri curate....am avut gura aurita!
    Continua sa scrii!!!:X:X:X:X:X:X
    Cnad posteziiiii??????

    RăspundețiȘtergere
  2. wow tu chiar nu pierzi timpul...tare ficu'...jake...X(...next cap:D

    RăspundețiȘtergere
  3. deci..mary si jake ha?
    cat de imbecili ~x(
    un mic sfat si sper sa nu te superi :D sa folosesti mai multa descriere..:D
    oricum super cap.
    si asteptam next-ul :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow :x
    Ai privit totul dintr-o alta perspectiva :X Si ador modul tau de gandire:)
    Adica.. chiar imi place cum ai dezvoltat ideea.. si as vrea sa vad cum va decurge actiunea :)
    Mult succes, bafta si inspiratia`!
    Vara placuta!
    <333 BBi` [PS: sa ma anunti pe bounce_fm/ blog cand postezi;x]

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Alexa,
    Sunt Theo~!
    Am vazut comentariul tau in care ma rugai sa iti citesc fic'ul, ei uite-ma aici. Prima data, adica atunci cand am deschis "fila" cu fic'ul tau am crezut ca probabil nu mi-ai lasat adresa corecta [in sensul ca mi se pare putin ceea ce ai scris, sa nu te gandesti la altceva]. Dar am citit. Cand am terminat am fost surpinsa, placut surprinsa, pentru ca nu de mult avusesem o idee de genul acesta si, ei bine, nu am avut timp sa o pun in practica.
    Imi place ceea ce scrii, ai grija la greselile de scriere pe care le faci [e normal toata lumea le face la inceput] si desigur la normele de puctuatie si ortografie...etc. In principiu, ideea este superba si ar fi pacat sa nu continui. Eu una am incredere ca vei reusi si daca vrei, te rog trimite-mi mie capitolul mai intai la corectat, te pot ajuta sa intelegi unde gresesti ca pe viitor sa nu mai repeti greselile. Caci asa cum o veche zicala zicea: "Omul din greseli invata."
    Adresa mea de mail este: theo_petcan@yahoo.com
    Sper sa nu te supere dorinta mea de a te ajuta, dar vreau sa continui acest fic pentru ca este genial, si merita apreciat de toata lumea. Lasa-mi un mail cu adresa ta si capitolul acesta, ii fac astfel corecturile de rigoare, iar apoi o sa iti fac reclama si pe blogurile mele. OK?
    Te pup,
    Theo~

    P.S. Astept urmatorul capitol!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ideea este foarte interesanta si merita continuata! ;)
    Deci..din cate observ Bella nu a avut o viata tocmai fericita,adica a intampinat multe greutati :(
    In ceea ce ii priveste pe Mary si Jacob..au avut un compartament josnic.Macar daca vorbeau cu ea in privat sau Jacob ar vi trebuit sa astepte sa se desparta de Bella pentru a avea o relatie cu sora ei.
    Imi place foarte mult si abia astept sa vad[adica sa citesc :) ] daca Edward va fi,la un moment dat,marea ei iubire :D
    Bafta si spor la scris ;) SPer sa faci capitole luungi=))[obsesia mea=))]

    RăspundețiȘtergere
  7. OK. De aia voia Jacob maşinaaaa?X(X(X(
    Asta e o idee foarte nouă şi interesantă. Pf, după toate alea, Bella are o gândire matură-sper. De-abea aştept să să-i reîntâlnească pe ceilalţi.
    Super! Bun debut! Baftă în continuare!:*

    RăspundețiȘtergere
  8. uff:X:X:X e super ficu deabia astept ce se intampla in continuare:X:X:X:

    RăspundețiȘtergere
  9. imi place ideea ta pentru fic:x
    ma bucur ca macar pe angela a avut-o alaturi de ea:X
    ce parinti idiotiX(
    ma bucur ca a adoptat-o cineva bun

    RăspundețiȘtergere