luni, 28 iunie 2010

2.O alta persoana

Voiam neaparat ca angela sa vina cu mine pentru ca aveam nevoie de sprijin moral...pentru ca desi o faceam pe viteaza in fata lumii...Angela era singura care stia ce e in sufletul meu.Ne-am rugat de parintii ei 3 luni ca sa o lase sa vina cu mine.Au acceptat sa stea decat jumatate de semestru.Eram suparata..dar decat deloc...e bine si asa.

Imi faceam bagajele...mi-am reinnoit si garderoba..dat fiind ca acolo era mai mereu ploaie.

Astazi era duminica..deci noi o sa incepem scoala de marti....pentru ca abia maine plecam.

Ang era la mine de aseara.

Dupa ce am terminat m-am trantit in pat.

O sa imi fie dor de Phoneix..dar..acum o sa inceapa razbunarea mea..

Am auzit un scartait de usa..ceea ce ma facut sa tresar.

-Hei Bell...scuze ca te-am speriat.

-Nu e nimic Ang...!

-La ce te gandeai?

..nu am spus nimic..pentru ca stiam ca angela nu era de acord cu razbunarea.

-Iar razbunarea aia stuipida?Bell nu te ajuta la nimic daca o sa te razbuni.

-Angela!...nu ma intereseaza parerea ta!Stii doar ca nu ma poti da inapoi.Isabella Swan niciodata nu mai da inapoi.

Da ati auzit bine...am ramas cu acelasi nume de familie..si nu pentru ca am vrut...ci pentru ca Phil ma obligat.

Dar daca ma gandesc mai bine...asta o sa ajute la razbunarea mea.

Chiar daca Ang nu era de acord ca eu sa ma razbun...stia ca asta ma va ajuta ca eu sa depasesc momentul...si spera ca sa imi gasesc pe cineva mult mai bun decat Jacob care sa ma iubeasca sincer..dar eu nu mai credeam in iubire...nu dupa ce mi s-a intamplat.L-am iubit enorm pe Jacob,mi-as fi dat si viata pentru el dar..nu a stiut sa aprecieze.

Dupa ce Angela a plecat in camera de oaspeti am stat si m-am tot gandit ce s-ar fi intamplat daca nu as fi vazut faza din masina..oare cat vroiau sa ma mai minta?

Am adormit dar se pare ca dimineata a venit mult prea repede..

Edween ne-a condus pana la avion.

Era majordomul casei si un bun prieten de al meu.

Pe drum Angela mi-a tot zis despre cum trebuie sa ii ignor pe Ei..dar si sa o las balta cu razbunarea.

-Bella..nu trebuie sa te lasi invinsa de ei.Acum esti alta persoana.Si lasa la o parte razbunarea...pentru ca aduce a nimic bun.

-Ang!stiu!bine?!lasa-ma!
-Scuza-ma voiam doar...lasa..!

Dupa o pauza de 5  minute:

-Ang imi pare rau...doar ca vezi tu...sunt stresata!

-Stiu..!Nu e nimic.

In sfarsit ajunsesem la noua mea casa!

Nu eram impresionata...asta era mult mai mica decat cea din Phoneix..dar tata nu a avut timp sa faca una mai repede.

A facut-o dupa noile mele gusturi.

Dat fiind ca astazi am ajuns..o sa  ne ducem la scoala de maine.Acolo eu o sa  fiu sefa..pentru ca tata detinea jumatate din actiunile scolii.Cealalta jumatate aflasem ca o detinea chiar Charlie...

Am intrat in camera mea.Era mova.Patul era  mare acoperit cu lenjerie verde inchis.De o parte si de alta a patului erau 2 noptiere mici.In fata patului era un perete facut din sticla.In fata sticlei se afla un birou cu leptopul meu pe el.Dressingul meu era destul de mare.Acolo se aflau toate hainele mele.

Baia era o combinatie de verde si de mov.Acolo se aflau toate produsele mele de par si de corp.

Am hotarat sa fac o baie...apoi mi-am luat Mp4-ul..am dat drumul la muzica..si am adormit cu gandul la a 2a zi.

Dimineata mi-a sunat ceasul la 6.

Am facut un dus..si m-am dus sa vad cu ce sa ma imbrac.

Chiar daca aici era frig,am hotarat sa iau o bluzita fara maneci mov o pereche de pantaloni scurti albi, in picioare o pereche de pantofi mov cu o platforma destul de mare. Parul l-am indreptat si l-am lasat pe spate.

La cursul de modelling am invatat sa  merg pe tocuri mult mai mari.Am uitat sa va spun.Sunt model de aproape un an.Numele meu de scena este Dark Queen.Am ales acest nume pentru ca in acea perioada traiam in intuneric.

Am coborat jos unde am vazut-o pe Angela imbracata in niste blugi negri si o bluzita cu dantela galbena iar in picioare niste opincute tot galbene.Parul ii era prins in coada,iar la ochi avea obisnuitii ei ochelari.

Astazi de dimineata trebuia sa ajunga si masina mea...un porche mov.Eram obsedata de culoarea mov.

Cand am ajuns in curtea scolii...toti ochii erau atintiti asupra masinii noastre.

-Esti pregatita Bella?

-Teoretic..tu?

-Da!Sa mergem..si orice ar fi...sunt langa tine.

Am coborat din masina si toti se uitau la noi...in special la mine.Fetele priveau cu ura...iar baieti... salivau la propiu.

Am mers la secretariat ca sa ne luam orarele.Majoritatea orelor le aveam cu Ang in afara de biologie engleza si matematica.

I-am multumit secretarei si am plecat spre prima mea ora fara Ang..engleza.Imi era teama...era prima mea zi aici...prima ora si eram singura...dar..gata cu acea Isabella Swan toanta...acum eram rece...asa cum au fost si ei cu mine.Acum in  acest moment eram plina de ura.

M-am uitat la ceas si am vazut ca deja intarziasem...Super..totusi nu vroiam sa las o impresie proasta chiar de la prima mea ora.

Cand am deschis usa am avut placuta surpriza sa dau cu ochii de profesoara de engleza..care surpriza..ghiciti cine era...



5 comentarii:

  1. o doamne!!atat de tare!mi-a placut la nebunie!bella s-a schimbat:X::X:X
    abia astept urm capitol.
    kiss:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. bella...printesa razboinica:))
    e frum c a scris..ai o alta viziune asupra personalitatii ei..o vezi dintr-o lumina noua.m.mie personal mi-a placut...Partea cu dark queen mai ales:D:X

    RăspundețiȘtergere
  3. cine era?:-ss
    s-a schimnbat atat de mult bella:X
    ma duc la cap 2:)

    RăspundețiȘtergere
  4. era maik-sa!!!!
    nu-mi vine sa cred ca u scrii asta!!!!esti super!!!pupici:*:*:*:*:*:

    RăspundețiȘtergere
  5. Cn era?whaaat?maik-saa??! :o :o :o
    Capitolul e captivant 100%:X:X:X
    Imi place mult cum scrii si nu trebuie sa te lasi de fic din cauza comentariilor.Decizia este a ta,dar daca tie iti place sa scrii nu trebuie sa te lasi deoarece,cu siguranta munca ta va fi apreciata ;)
    Poti sa iti distribui ficul pe blogurile care le frecventezi si vei avea rezultate;)Asa am facut si eu la inceput..adica acum cateva saptamani:))
    Nu trebuie sa renunti la o pasiune de-a ta din cauza nr de comentarii ;)..sa nu te lasi batutaa!!Continua sa scrii!!Merita! ;)
    zbor la 3:X

    RăspundețiȘtergere