sâmbătă, 3 iulie 2010

5.Un nou prieten

-Ce s-a intamplat cu voi?
-Nimic draga...vrem sa iti fim prietene..pentru ca ne-am saturat de Tany si de Mary...Mereu trebuie sa facem ce spun ele..!Si ne-am saturat!!
M-am uitat in cealalta parte a parcarii..acolo unde era Tanya cu Edward...Tanya avea o peruca blonda...la fel ca si creierul ei...Alice si ceilalti membrii ai "mesei"de la cantina.
Am vazut-o pe Tanya ca fierbea de furie.Deci nu le-a pus ea pe maimutele astea 2 sa se imprieteneasca cu mine.Voi profita de faptul ca toata lumea se uita la noi:
-Dragele mele...cum va cheama?
-Lauren si Jessica!amandoua erau incantate.
Edward se uita la noi privirea lui parca spunea "cum poate sa se imprieteneasca cu asemenea specimene?"
-Deci..sa va fie clar...NU MA INTERESEAZA!..nu am nevoie de prietene false.Angela a zambit..si in acelasi timp si Edward.
Am intrat in scoala...aveam biologia..iac..uram materia asta...si se pare ca si ea pe mine..
Am intarziat doar un minut..dar se pare ca profesorul era deja acolo.
-Buna ziua domnisoara Swan...Ma bucur ca aveti de gand sa venti la ora mea!De data asta esti iertata...sper sa nu faci un obicei din asta!Ia loc unde doresti.
Am cautat cu privirea prin clasa si am obseravat ca era o banca goala..nu statea nimeni in ea.M-am indreptat spre ea.
A trecut deja o jumatate de ora..si ora asta tot nu ma acapara..credeam ca a fost din cauza profesorului..in anii trecuti...dar se pare ca era din cauzamateriei..dar si profesorul are partea sa de vina.
Deodata s-a auzit usa si a intrat Edward.
-Domnule Cullen!Am spus ca nu mai ai ce cauta la ora mea.
-Da stiu!a spus acesta si s-a indreptat catre mine.
-Buna!
-Buna!
-Se pare ca o sa vin mai des la acaeasta ora..murmurase Edward.
Am inceput sa chicotesc.
Domnul Molina incepuse lectia.Nu aveam chef de ora asa ca mi-am indreptat privirea spre fereastra..dar am vazut cum un biletel isi facuse aparitia pe banca mea.
"hey...ce mai faci?"E
"bine..ma plictisesc"B
"vad ca nu prea ai chef de vorba asa ca..te las"E
"vaai...mersi"am spus ironic.
Urmatoarea ora era matematica.Acolo stateam cu un baiat care se uita la mine cu mila si compasiune?sau ce naiba?
Profu de mate incanu venise..asa ca stateam cu capul pe banca.
-Buna!Sunt Jasper!Jasper Hale!
-Bella!
-Uite..o sa trec direct la subiect!
Oare ce avea baietasu asta?
-Stiu cine esti!Si de ce ai venit aicimai exact!
-Cum?Adica..?
Dar nu mai avut timp sa spuna nimic pentru ca intrase profu in clasa..dar se pare caavea treaba asa cane-a dat ora libera.
Acest Jasper m-a urmat pana afara.
-Am fost trimis la director pentru ca injurasem profesorul si asa am auzit!Nu stiu prin ce treci..pentru canu mi s-a intamplat niciodata,,,dar chiar imi pare rau.
Si asa am inceput sa vorbesc cu el.Era un prieten bun.
Mai erau 10 minute din ora..iar eu nu ma saturasem sa vorbesc cu Jazz..
-Jazz!
Nu imi mai spune asa!
-Ba da..!si am ranjit.
-Fac asta doar pentru ca esti prietena mea..desi..celorlalti prieteni ai mei..nu le dau voie!
Am inceput amandoi sa radem.
-Da..!Ce voiai sa-mi spuiinainte de asta?
-Pai..vroiam sa te intreb daca...

4 comentarii:

  1. asta e pt wildillicious
    :X
    off..:)

    RăspundețiȘtergere
  2. ms pt dediktie :*:**::*:*:*:*
    bio e cea mai varza materie existenta(fara ofensa celor carora le place:D)!!!
    cum poate edward sa stea cu tania????
    si lauren si jessica....pffff...ma bucur ca bella le-a dat cu flint:D:))
    de-abia ast sa vad c vrea sa-i propuna lu jaspy:D:D:D
    de-abia ast razbunarea bellei>:)>:)
    cam scurt capitolul dar se trece cu vederea....
    cand pui nextuuuuuu!!!!!!pupici!:*:*:

    RăspundețiȘtergere
  3. daca?:-ss
    oare o intreaba dak vrea sa fie prietena lui?:X
    si se pare k pe edward il cam intereseaza bella
    dar pe bella nu prea:))
    din cauza k umbla cu tanyaX(
    sper sa se desparta de eaX(
    sunt ciar curioasa ce vrea jasper:-?

    RăspundețiȘtergere
  4. JAspyyyy!!:XImi pare foarte bine ca are un prieten de nadejde in noua scoala:X:X:X
    Il intreaba cv despre Eddiee..siguuuur:))
    Supeerb capitolul:X:X:X
    Bafta la scris in continuareeee!!!:X
    Abia ast.urmatorul capitol:X
    A biig hug from Spider-monkey!!!>:D<

    RăspundețiȘtergere